سه شنبه ۶ آذر
|
دفاتر شعر میثم علی یزدی (آیت)
آخرین اشعار ناب میثم علی یزدی (آیت)
|
او پلک زده کبود شیشه
بر دل زده و زُدود ریشه
او خنده زده عیان چو دندان
در بند زده روان ز ریحان
او دست به موج گیسو اش کرد
طوفان به درون ز هندو اش کرد
این شربت کام یا شراب است
یک جرعه ز جام، حَد صواب است
این چال به چانه سیب نی بود
یوسف به چَهش شکیب کی بود
مرغ دلم آن دم به شکیب است
بر شاخ دلت که عندلیب است
حالم چه نکو چو هست دلدار
فالم چه نکو ز بختِ دلدار
اکسیرِ ناز به زنگ قلبم
در زر زده باز رنگ قلبم
تا چشم ببست، ز تیر مژگان
بر تخت نشست میرِ چشمان
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد چشمه لطف دارید به بنده پایدار باشید | |
|
درود دوست گرامی ماندگار باشید | |
|
سپاس استاد گرامی جناب دزفولی از بذل توجه به ایشان کمال تشکر را دارم | |
|
درود بانو سرافراز باشید | |
|
درود بانو پایدار باشید | |
|
سپاس گرامی جان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود