جمعه ۲ آذر
خواهر خورشید شعری از پریسا مصلح
از دفتر خط خطی های دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۹۲۱۱۸
بازدید : ۳۰۲ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب پریسا مصلح
|
ای خواهرخورشیدقدم رنجه نمودید
بر لوح کویر دل ما آیه سرودید
با آمدنت شهر شده غرق گل یاس
تاریکی و خواب از همه دهر زدودید
هرکس شده همسایه دیوار به دیوار
بارحمت خود برسر او بال گشودید
سرمایه ما نور خراسان شده با قم
خوب است شما لطف کریمانه نمودید
پریسامصلح
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از نگاه شما | |
|
سلام مهربانوی عزیزم سپاسگزارم از همراهی شما | |
|
سپاسگزارم بزرگوار | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از توجه شما | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از توجه شما | |
|
سلام مهربانوی عزیزم سپاسگزارم از همراهی شما | |
|
درود مهربانوی عزیزم سپاسگزارم از حضور گرم شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف حضرت معصومه