سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      تنها یک بهانه

      شعری از

      سیده الهام خاتمی

      از دفتر دفتر ناگفته ها نوع شعر تک بیتی

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ۱۳:۰۸ شماره ثبت ۹۰۱۷۴
        بازدید : ۲۵۹   |    نظرات : ۱۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سیده الهام خاتمی

      مرا چه نوید به هزاران شادی وقتی یک بهانه برای شادی ام کافی ست
      مرا چه امید به بودن است وقتی آن بهانه کارم نیست؟؟؟؟؟
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰
      درود بانو
      بسیار زیبا بود خندانک
      سیده الهام خاتمی
      سیده الهام خاتمی
      شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶
      ممنونم از لطف همواره شما خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ۱۶:۴۳
      سلام

      زیباست مرحبا بانو
      روساخت ناامید اما عاشقانه ای ناب و دلنشین
      بهانه ات روشنای چشمانت باد آمین خندانک
      سیده الهام خاتمی
      سیده الهام خاتمی
      شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶
      ممنون خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      سیده الهام خاتمی
      چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ۱۶:۱۲
      سلام و ممنونم
      محمد قنبرپور(مازیار)
      چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ۱۶:۱۸
      سلام کوتاه و زیبا بود خندانک
      سیده الهام خاتمی
      سیده الهام خاتمی
      شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷
      سلام ممنونم از لطفتون خندانک
      ارسال پاسخ
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ۲۳:۱۵
      درود برشما خندانک خندانک خندانک
      سیده الهام خاتمی
      سیده الهام خاتمی
      شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷
      درود بر شما خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      آرمین آرمیده
      جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ۱۹:۵۳
      درودبرشما خندانک
      سیده الهام خاتمی
      سیده الهام خاتمی
      شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷
      ممنونم خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0