سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    گذشته هایم

    شعری از

    علیرضاهزاره

    از دفتر شعر نو نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ۱۷:۱۱ شماره ثبت ۸۹۹۵۳
      بازدید : ۲۲۸   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر علیرضاهزاره

    شب را بیدار مانده ام
    همه روز
    همه شب
    در تک تک روز های هفته
    این را میدانم
    درکش میکنم
    شاید
    فراموشش کرده ام
    اما
    میدانم
    روزهایم میگذرد
    در هر صورت
    دغدغه هایم بی پایان است
    مدت هاست
    تقویمی ندارم
    روزی ندارم
    خاطری ندارم
    آخر برای چه
    دردی ندارم
    نگاه ها بسویم است
    اما
    کمکی نیست
    حرف ها در پشتم است
    اما
    جلویم نیست
    روزگاریست در خاطرم چیزی ندارم
    هیچ چیز را
    هیچ کس را
    در زندگی ام هرگز ندارم
    دوستی ندارم
    دوست داشتن ها را ندارم
    وقتی ندارم
    حوصله هایم را رهاکرده ام
    جا برای غم هایم هست
    فکری ندارم
    انباریست تاریک
    در گوشه ای اش
    تنها
    کز کرده ام
    در گذشته هایم
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ۱۸:۴۰
    دلنوشته زیبایی است خندانک
    دانیال شریفی ( دادار تکست )
    پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ۰۳:۴۶
    خندانک خندانک غمگین و زیبا خندانک خندانک

    لایک شد دست نوشتتون دوست عزیز🌹👍
    غلامعلی همایونی (شمیم)
    پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ۲۱:۴۴
    سلام و عرض ادب
    بسیار زیبا و دلنشین سروده‌اید
    پیروز و سربلند باشید
    عزت زیاد
    ⚘⚘⚘
    محمد باقر انصاری دزفولی
    جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴
    با سلام
    خیلی عالی
    شاعر گرامی
    درود درود درود
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0