سه شنبه ۱۵ آبان
پنجره ای رو به خدا شعری از رضا بلالی
از دفتر مسافر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ۰۰:۰۸ شماره ثبت ۸۹۴۰۲
بازدید : ۱۱۶۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب رضا بلالی
|
پشتِ دیوارِ دلم ، پنجره ای رو به خداست ،
تو در ان پنجره بینی که دلم غرقِ دعاست ،
شاید انجا سفری در خود و در ریشه کُنم ،
تا بدانم که چنین ریشه ی من تا به کجاست .
...........
سرایش بیت اول ، ۹۸/۰۷/۲۲
سرایش بیت دوم ، ۹۹/۰۶/۰۱
|
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض تشکر ، استاد چشمه . ممنون از نگاهتان | |
|
با سلام استاد مالک ، لطف دارید و ممنون از نگاهتان | |
|
با سلام استادانصاری بزرگوار . با تشکر و سپاس از لطفتان | |
|
با سلام استاد مازیار ، نظر لطف شماست . ممنون از نگاهتان | |
|
با سلام استاد مزینانی عزیز و بزرگوار . ممنونم از نگاهتان .
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد
موفق باشید