وزیع ریحان
کاش میشد (باز باران )را کشید
ضرب آهنگ بهاران را کشید
در بهار گونه های سرخ رنگ
شرم سرخ روی جانان را کشید
نحوه تکثیر بلبل را شناخت
نقشه توزیع ریحان را کشید
با همان دستی که آدم سیب خورد
کاش میشد جهل انسان را کشید
روی بال یک ملخ با پای مور
شوکت ملک سلیمان را کشید
کاش میشد روی بوم پنجره
گرمی خورشید تابان را کشید
جمع میشد کاش ضرب سکه ها
نقشه تقسیم باران را کشید
کاش میشد روی دست آینه
نقش سنگ و پای لنگان را کشید
کاش میشد با سوالی فلسفی
زیر پای اهل عرفان را کشید
در زمستان روی برف نیمه جان
لذت خورشید سوزان را کشید
میشد از پنهان ترین کنج نگاه
گوشه ابروی جانان را کشید
روی بوم خیس رخسارم شبی
طرحی از ایام هجران را کشید
کاش میشد با وضوحی آشکار
قسمت روحانی جان را کشید
کاش میشد در خزان سرد نت
ناز مرغان غزلخوان را کشید
کاش با یک چرخش پرگار وار
میشد اسراری زکیهان را کشید
با پر طاووس نستعلیق کاش
نسخ ثلث عمر کیوان را کشید
ولی ای کاش ( پای لنگان را نمی کشیدید)
"کاش میشد با وضوحی آشکار
قسمت روحانی جان را کشید"
هزاران آفرین