جمعه ۲ آذر
رنگِ فرجام شعری از ابوالفضل زارعی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۲۶ شماره ثبت ۸۵۱۶۷
بازدید : ۳۶۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب ابوالفضل زارعی
|
رهایم کن که دیونَم
برای تو غزل خونَم
حقیقت رُ از اون چشمات
نمی فهمم، نمی دونم
همه چیزم به تو بسته
نجاتم بر تو پیوسته
نگاهی کن به روی من
که بی تو خسته ام خسته
اگر چه پوچ و خالی ام
برایم معنی هستی تو
چه زیبایی تو ای بی رحم
دلم رُ بَد شکستی تو
شبیه ساقه ی گل هام
منو نشکن به بی رحمی
منی که ریشه در خونَم
تو از حالم چه می فهمی
نمی گنجی در این شعرم
در این شعر غزل واره
نشد این نغمه ی زیبا
ورق رُ می کنم پاره
رهایم کن که دیونَم
برای تو غزل خونَم
حقیقت رُ از اون چشمات
نمی فهمم، نمی دونم
تویی رویای نیمه شب
می یاد و لحظه ای میره
پریشون می پَرَم از خواب
پریده، رفته چون دیره
سواد ِ عاشقی ِ من
نگاهت رُ نمی فهمه
دل تو با مَن ِ امّا
چشای ِ تو چه بی رحمه
من اون ماهی ِ رو شن هام
فریب ِ زندگی خورده
شبیه ساحلی هستی
که ماهی روی اون مُرده
اگر دنیا شد آزارم
تو بودی راحت جونم
چه خوبه با تو سر کردن
اگرچه ریشه در خونم
در این شهمات ِ ناهنگام
که شد واسَم شبیه دام
تو یادم کن که تا شاید
دگر گونه بشه فرجام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد