تو کجایی؟ کِی میایی؟ / بیا که دیگه بریدم
ازین دنیای دل مُرده / که هرگز وفا نداره
تو کجایی؟ کِی میایی؟ / دارم کور میشم دود میشم
می سوزم از داغیِ شب / گریه هام صدا نداره
تو کجایی؟ کِی میایی؟ / تا کِی چشم انتظار بمونم
به هوای دیدنِ چشمات / هر شب تا صبح بیدار بمونم
با چشمِ خیس، روو به آسمون / هر شب تا صبح دعا بخونم
هر شب تا صبح دعا بخونم / هر شب تا صبح دعا بخونم
==========================================
بیا که پاییزِ خشونت / نو بهارِ مهربون باشه
درختِ پیرِ دلهای ما / یکباره دیگه جوون باشه
بیا که مترسکهای شهر / لباسِ واقعی بپوشن
نفس های سردِ بی مهری / پر از گرما داغِ داغ باشن
بیا که لبخندِ حقیقت / روو لبِ خیسِ دروغ باشه
کودکِ محبتِ مردم / به فکرِ سنِ بلوغ باشه
بیا که با حضورِ تو من / بخندم خوشحال و شاد باشم
نترسم از سایه ی اندوه / از زندونِ غم آزاد باشم
========================================
با سلام
در این شب عزیز دعای فرج به پیشگاه امام زمان (عج)
هدیه کنید .
یا حق
محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
1391/07/27 ساعت 10 شب