دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر ولی اله بایبوردی
آخرین اشعار ناب ولی اله بایبوردی
|
سازگاری با خودی را آشکار
همچو مهری ماه ، شب روزی قرار
در مسیری گام برداری درست
بینِ خوبان زندگی از بد فرار
قایقی پیکر به روحی ناخدا
بحر را سیری به هر لیلی نهار
با قدر گاهی قضایی روبرو
گر قضایی با قدرها سازگار
با امیدی راه را طی منزلی
تا رسی جایی به پهلو آن نگار
رخت بندی می روی جایی دگر
آرمانی شهر ، دوری از دیار
با درو آن توشه تقوا زندگی
همنشین والی هم اویی در کنار
ولی اله بایبوردی
11 / 11 / 1398
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد ارجمند جناب استکی بزرگوار سپاس از همراهی تان | |
|
سلام استاد ارجمند جناب انصاری بزرگوار ممنون از دیدگاه با ارزشمندتان در پناه ایزد دوست | |
|
سلام سرکار خانم یوسفی ممنون از دیدگاه با ارزشمندتان شادکام باشید در پناه ایزد دوست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود