يکشنبه ۴ آذر
چه خوب شد شعری از محمدرضا ملکی باتیس
از دفتر شبح خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۱۴ شماره ثبت ۸۰۶۷۰
بازدید : ۶۰۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمدرضا ملکی باتیس
آخرین اشعار ناب محمدرضا ملکی باتیس
|
جهان از تو بود
ما را به زمين آوردی تا ايمان بياوريم
چقدر خوب شد به سيب دست يازيدی
ورنه
آدم داشتنت را قدر نمی دانست
زندگی تا ابد در زير درختان سرسبز بهشت
كمی كسابت بار بود
چه خوب شد
ادم را به هوس بازی ترغيب كردی
تو ما را به زمين آوردی
تا مرزهای تحجر را بشكنيم
و تو را دوست داشته باشيم
اكنون
هزار شعر
هزار ترانه
هزار داستان
از عشق تو
تقل كرده ايم
و
تو
چه خوب شد
كه ما را شاعر كردی
در بهشتی كه هجران نباشد
شعر معنايی ندارد
تو به ما معنا بخشيدی
چه خوب شد سيب را خوردی
محمدرضا ملکی - باتیس
|
نقدها و نظرات
|
ارادتمندم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف حوا ی نابکار