شنبه ۳ آذر
لعنت خداوند بر اهانت کنندگان به ساحت آن حضرت شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر ناز نگاه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ۱۷:۲۶ شماره ثبت ۷۸۹۲
بازدید : ۸۱۵ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
محمد معنی حمد و ثنا شد
محمد یک دل بی انتها شد
محمد در نگاه آفرینش
نشانی از وجود ابتدا شد
محمد جلوه ی عشق خدا بود
بشر با او حقیقت آشنا شد
چه فخری بهتر از اینکه محمد
فقط یک پرده حائل با خدا شد
محمد گرچه از خاک است ولیکن
ز عرش حق برای او دعا شد
چه کس معنای عشق می داند از او
کسی که همچو او از اولیا شد
چه کی دارد نشان فخر آدم
کسی که بر محمد اقتدا شد
چه تعریفی از این بهتر نمایم
ز احمد بود اما تا خدا شد
علی یعنی خدا در شکل آدم
درون کعبه رازش بر ملا شد
(شب افروزی) که درویش است و عاشق
ز عشق پاک مولا با صفا شد
----------------------
شب افروز11/2/91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.