جمعه ۲۵ آبان
رویا شعری از پویا حایر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ۱۴:۴۸ شماره ثبت ۷۶۷۶۱
بازدید : ۴۴۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب پویا حایر
|
وای که چه خوابیه
هرشب می بینمش نمیدونم کیه
شبیه هیچکس نیست خیلی رویاییه
تا بینهایتم چشماش آبیه
آخه میشه مگه همش یه خواب باشه
سکوت و تنهایی تعبیر عشق باشه
چشمامو می بندم نمی خوام فردا شه
همه ی زندگیم ای کاش توو خواب باشه
توو خواب دنیامون با هم یکی میشد
آخر شب رسید و وقت تموم میشد
از من و بودنم باید جدا میشد
دوباره اون چشما غمگین غمگین شد
اشکا رو مژه هاش تند تند میرسید
بادی که می وزید رو گونه هاش میریخت
حرفاش نه با صحبت با چشم می خوندم
دست خودم نبود وگرنه می موندم
چطور باید باور کنم همه اونا رویا باشه
چطور میشه یک گل رز توو رویا هم عاشق باشه
توو دنیای عجیبمون دوری دیگه عادی شده
اونجایی که من می دیدم جدایی بد نامی شده
|
نقدها و نظرات
|
اطاعت امر شد استاد ارجمند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
لطفا طبق قوانین سایت
نام کامل خود را بنویسید