دوشنبه ۵ آذر
آینه ی مست شعری از دانیال حمیدی
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۳:۵۲ شماره ثبت ۷۳۹۲۰
بازدید : ۵۳۱ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب دانیال حمیدی
|
من ، آینه ی مستم مِی خورده و سرمستم
بار دگری یک سنگ بشکستم و بشکستم
بشکستمش آن در را دیدم گزر باغی
دیدم بنشست ساقی ، بر یار بپیوستم
مهری به دلم افروخت آن ساقی سیمین ساق
ای وای چه جادویی ای وای چه تردستم
گفت از غزل نامت ، ای یار خوشم آمد
گفتم چه خوشی باشد از عشق تهی دستم
جانا به فدای تو ، این شعر سرودم من
چون خالق این مستی الحق که زبردستم
|
|
نقدها و نظرات
|
صحیح تقریبا تضمینی از حافظ هست : رشته ی تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود