يکشنبه ۴ آذر
بی صدا رفتن شعری از مینا یارعلی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۱:۱۱ شماره ثبت ۷۳۷۳۳
بازدید : ۴۱۸ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر مینا یارعلی زاده
آخرین اشعار ناب مینا یارعلی زاده
|
"بی صدا رفتن"
موسیقی خلوت من
صدای تیک تاک ساعت است
و هوای آن،
آکنده از بوی گل های مریم.
در میان متن تنهایی من
در جریان ست امواجی،
از شور و اشتیاق یک دیدار
در عبور است رهگذری،
که می رود به سوی یار
تو چه می دای ای حرف!
ای کلام!
ای زبان!
که از شرح این شور گفتن
تو هستی ناتوان
اینجاست که دیگر
شعرم دچار بی وزنی
و حرف ها و گفته هایم
همه نامرئی
پس نگفتن بهتر است
بی صدا رفتن خوشتر است
اینجا که بیان احساس سبکبارم
هم وزن شعرهایم
دچار بی وزنی ست
نگفتن اما بی صدا و پرمعنی ست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود