جمعه ۲ آذر
کوچ شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر یاد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۷:۵۲ شماره ثبت ۷۲۱۳۲
بازدید : ۹۲۲ | نظرات : ۴۱
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
به کوچ دلم اشکِ باران شدم
به جان رستخیز بهاران شدم
به برگ دل و دفتر یاد عشق
سمر شدگلم روح زندان شدم
به آه دلی عشق شدخاکها
به رسم ادب ختم قر آن شدم
دوتای ام به تعظیم دراین سرا
به چرخ زمان سنگ میدان شدم
به روزی که این خانه از پای شد
به راه شبم صبح حرمان شدم
به رسم قضا دفتری بسته شد
به این کوچ پر درد ویران شدم
(به یاد پدر که روزهای پایانی بهمن ماه پس از سالیان درد و وظیفه شناسی کوچ کرد)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر استاد ارجمند عدرخواهمم که به علت بیماری دیر پاسخ نظر جنابعالی ودیگردوستان را دادم ناصری | |
|
سلام مجدد
بااحترام آرزوی سلامتی دارم ان شاء ا... که بیماری برطرف شده باشد و درکمال صحت و دلشادی باشید الهی آمین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تسلیت
روح شریفشان در رحمت واسعه ی حق قراریاب