با آفرینش همراه خواهی شد اگر مشتاق باشی ، عاشق گردی ، دوست بداری.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر شکیبا گردی ، قانع باشی ، آرام گیری.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر به خود پردازی ، در جایِ خود باشی ، بِکارِ خود مشغول گردی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر سازگار گردی ، شکوفا شوی ، رشد کنی ، نتیجه دهی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر به تفاهم رسی ، فعّال باشی ، تلاش کنی ، خدمت رسانی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر وقت شناس باشی ، با برنامه گردی ، منظم شوی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر متعادل گردی ، با ثبات شوی ، دقیق باشی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر زیبایی آفرینی ، خوب ببینی ، آراسته گردی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر پیراسته گردی ، شفاف باشی ، زلال شوی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر بخواهی ، بجویی ، بیابی ، بنمایی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر مسئول باشی ، چالاک گردی ، استقامت نمایی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر جاری گردی ، حرکت کنی ، فعّال باشی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر به همان اندازه که دریافت می کنی پرداخت نمایی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر قدردان باشی ، سپاسگزار گردی ، جبران کنی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر بی هیچ داوری محصول دهی ، بباری ، بتابی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر نوازش کنی ، بپذیری ، طراوت گردی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر شادی آفرینی ، احترام نمایی ، لبخند شوی ، دوستی کنی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر محبّت کنی ، راستگو باشی ، درستکار گردی ، خیر ورزی.
با آفرینش همراه خواهی شد اگر شایستگی ها را بیاموزی و با ارزش ها زندگی کنی، برازنده گردی.
در آفرینش زنده خواهی بود همچنان که اثر و نشانه هایِ خلق گشته ات بر زمین باقی ماند.
تو خود آفرینش خواهی شد و تا ابد بر خاطرِ پویایِ زمان جریان خواهی یافت.
تو در آفرینش جاودانه خواهی شد.
بسیار زیبا و آموزنده بود
دستمریزاد