دوشنبه ۵ آذر
ترا می خواهم ای شهرم شعری از احمد پناهنده
از دفتر نغمه ی دل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۲۰ شماره ثبت ۷۱۰۱۱
بازدید : ۴۰۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب احمد پناهنده
|
تو را می خواهم ای شهرم
دلم چمخاله می خواهد
که امشب را کنار آب دریایش
بنوشم نوری از مهتاب
دلم امشب کبابی را هوس کرده
که روی آتش ِ سرخ ِ زغال بریان می گردد
و نانی را
که در دکان عشق، پخت می کردند
دلم امشب هوای ساحلی کرده
که یاد و پادگارم را
امانت پیش خود دارد
دلم امشب تو را می خواهد ای شهرم
که ده ها سال با من فاصله داری
و من اینجا به یاد تو
برای تو
برای آن جوانروزان
برای آن کباب عشق
آن نان ِ صمیمیت
و آن شب های مهتابی
ترا دلتنگ ِ دلتنگم
و با یاد ِ شکوهمندت
ترا سیراب می نوشم
چو می
تا ارغوان گردد رخم
در این دیاری که
ترا فرسنگها دورم
احمد پناهنده ( الف. لبخند لنگرودی )
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس آقای استکی که هماره مهربانی می بارید مهرتان افزون | |
|
درود بر خانم یوسفی ارجمند سپاس از حضور صمیمی شما همیشه شاد و سلامت باشید | |
|
درود بر شما آقای طهماسبی عزیز که همیشه مهربانی می بارید | |
|
سپاس آقای رفیعی راد گرامی همیشه شاد و سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و دلنشين بود