جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سید امان اله درخشانی
آخرین اشعار ناب سید امان اله درخشانی
|
📝باغ وطن...
ای باغ زیبای من ای، گم گشته در یاد...
از هر درختت، بوی تنهایی دهد باد...
از سیب هایت پر شده، دامانِ آدم...
دیگر نخواهد شد زمینِ سبزت آباد...
حوّا به روی گندم خشکیده لب زد...
گویی که شیطانِ هوس، گردیده آزاد...
یوسف به چاهِ بی کسی های تو مانده...
روح زلیخا پر شد اَز، زندانِ بیداد...
ای تاکِ افتاده به روی شانه ی بید...
آن برگهایت با خیالِ عشق اُفتاد...
نوشیده مجنون جامی از، انگورِ جانت...
لیلا به پای بی قراری کرده فریاد...
شیرین شده با یادِ تو، رؤیای خسرو...
در بیستون آتش گرفته، قلبِ فرهاد...
کوه حوادث سالها همسایه ی ماست...
بنشسته تیر این بار در، پهلوی خرداد...
📆سوم تیرماه 1396...
✍🏻سید امان اله درخشانی...
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم.. درود بر شما | |
|
سپاسگزارم | |
|
متشکرم.. درود بر نگاه زیبایتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود