جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سید امان اله درخشانی
آخرین اشعار ناب سید امان اله درخشانی
|
📝عشق آدم...
من چو آدم شده ام، تا که بفهمم رازت...
تو کبوتر شوی و صید کنم چون بازت...
همچو آن شبنم صبحم به تن یک گلبرگ...
خود چکیدم به سقوطی، که شود آغازت...
تا از آن مَزْرَع جان، گندم یادت چینم...
یا که لب ها بگذارم به لب اِعجازت...
از هجوم همه ی شور غزل های بهشت...
شعر گشتم، بِشَوَم قافیه ی طنّازت...
لیک مستانه شبی با نفسی شیطانی...
دل به دریا زدی و کوک نمودی سازت...
چون حوا، سیب دل غمزده ام را چیدی
شاخه بشکست و درخت هم نشنید آوازت...
عاقبت گشت چنین مزه ی فرجامم تلخ...
راهی دَیْر شدم، گمشده در پروازت...
در هُبوطَم به خَرابات زِ این تنهایی...
لاجَرم، هم من دیوانه شدم همرازت...
سراینده؛
✍🏻سید امان اله درخشانی...
دی ماه 1395...
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی.. لطف عالی مستدام | |
|
سپاسگزارم جناب استکی.. لطف عالی مستدام | |
|
متشکرم جناب فلاحی عزیز... سپاس بیکران از نگاه زیبایتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبا بود