جمعه ۲۵ آبان
می فهمی احساسم رو تازه شعری از عباس همایی
از دفتر دفتر ترانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ۰۷:۲۹ شماره ثبت ۷۰۳۳۹
بازدید : ۳۲۹ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب عباس همایی
|
می فهمی احساسم رو تازه
وقتی میگه دوسِت ندارم
دنیا پیش چشمت سیاهه
یه دل میگه اون و رها کن
یه دل هنوزم چشم به راهه
"عاشق شدم"، "دوسِت دارم" رو
بفرستی و پاکش کنی ، بعد
میخشکه لبخندت رو لبهات
توی دلت خاکش کنی ، بعد
پاهات ندارن طاقتت رو
داری میفتی روی دستات
تو آسمونا بودی با اون
روی زمینی با شکستات
میدونی و می مونی بازم
پای یه عشق بی سر و ته
پس میزنه قلبت رو با مشت ،
میکوبه محکم تر براش ، نه؟
حالا که از پیش تو رفته
می فهمی احساسم رو تازه
چشمات و بستی روم و رفتی
چشمام هنوزم رو تو بازه
عباس همایی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.