سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    ابوالقاسم کریمی/شعر مبتلا به ریا

    شعری از

    ابوالقاسم کریمی

    از دفتر دفتر اشعار ابوالقاسم کریمی نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۲۹ شماره ثبت ۷۰۰۸۹
      بازدید : ۴۶۷   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    آسمون رفاقت یه مدته سیا شده
    یه اتفاقی افتاده یه چیزی کم بها شده
    قشنگ تو چشم بضیا رنگ خیانت میبینم
    چون میدونم خدافظی سلام خیلی یا شده
    نماز بارون نخون فایده ای نمیکنه
    مسلمونی تو این کویر فقط یه ادعا شده
    ستم حلال و دروغ واجب تو خیلی کارا
    واسه همینکه خدا از دلامون جدا شده
    اینجا واسه حروم خورا بهشتی آسمونیه
    اما خوبی کودکی ِ , که توی چاه رها شده
    همه میدونن یه روزی باید از این دنیا برن
    پس چرا بی وفایی عادت این روزا شده؟
    نفس نفس نفس زدن تو جاده ی زندگی
    با کوله باری از غم , این سرنوشت ِ ما شده؟
    فریادمو برم بگم به خدای مهربونم
    نه دیوایی که قلبشون به ریا مبتلا شده
     
    .
    سروده ابوالقاسم کریمی(فرزند زمین)
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۰۹
    درود بزرگوار
    ترانه زیبایی است خندانک
    مریم محبوب
    شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ۰۷:۰۷
    درود خندانک خندانک

    ستم حلاله و دروغ ، واجبه تو خیلی کارا
    واسه همینه که خدا ، از دلامون جدا شده
    خندانک
    مجید شیاسی  مجید
    شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۱۱
    سلام درود برشما
    کبری یوسفی
    شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۱۱
    سلام
    زیباست
    موفق باشید
    خندانک خندانک خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۰۱
    درودتان
    زیباااااااا
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0