جمعه ۲ آذر
ای باغبان لاله ها پیغمبر آلاله ها! شعری از سمیه مؤیدی
از دفتر شکوه غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۸ شماره ثبت ۶۹۲۲۰
بازدید : ۲۸۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سمیه مؤیدی
|
ای عشق شیرین آمدی ای نیک آئین آمدی
ای آیه ی شمس و ضحی ای ناجی دین آمدی
ای باغبان لاله ها، پیغمبر آلاله ها
صدها بنفشه در رهت گلبرگ نسرین آمدی
در و گهر می بارد از نور کلام مصطفی(ص)
خوش آمدی خوش آمدی با مرغ آمین آمدی
در شادی هفت آسمان پیچیده صوت خاکیان
شور و نوا در کهکشان سر مضامین آمدی
می جویمت شمس و قمر، صدها فرشته حلقه بر
راه عبورت بی خطر، توفنده بر زین آمدی
انس و ملک بی طاقت از بی رهنمایی گشته بود
ره را نمایان کردی و با وحی دیرین آمدی
برکندی از جا ریشه ی ظلم و فساد و فقر را
آری نشان دادی چگونه پاک آیین آمدی
گنج ازل را می دهد بر دوستان با معرفت
شوق "مؤيد" را نگر با مرغ آمین آمدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.