این ترانه رو سال ۸۳ یا ۸۴ بصورت بداهه گفتم ، در حال شنیدن این موسیقی (البته بدون کلام) از سامی یوسف ، امیدوارم با تمام کم و کاستی ها و ابتدایی بودنش ، مورد پسند واقع شود.
درود و سپاس بانو یوسفی یادگار دوران عاشقی ، عشقی که نه آغازی و نه پایانی برانست ، که نه دیده شد و نه چشیده ، نه آمدن داشت نه رفتن ، اما درد شیرینش به جانم بود و هست و تا ابد مانند جانم جاودان است ...
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
ترانه زيبايي است