جمعه ۲ آذر
شایدهای یک عاشق روستایی شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۲۱:۲۳ شماره ثبت ۶۸۶۹۰
بازدید : ۶۲۶ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
شاید این ده
شاید این روستی بی علف و خشک آباد
شاید این مردم بی دین خدا
شاید این قلب سیاه من و شاید
این دل سنگ شما
شاید این طاعت فرمان خدایی
که نکردم شب و روز
شاید این مزرعه
شاید این رود خشکیده و بی آب و علف
شاید این پیر پدر یا مادر
که ندارند هوای دل تنگ من و تو
شاید این روز سیه،بخت بعید
شاید این جنگل خشکیده و شاید کوهها
شاید این باغ ماتم زده و شب بو ها
شاید این تاک تیک ساعت
که گرفته ست ز من روز و شبان
شاید این جیب
که به سوراخ رسد اگر دست بری
شاید این کلبه گدای چوبین سقف
نگذارد که منی که در پی ات روز و شبان
می نویسم به دو انگشت و می نالم به زبان
برسم بر در کویت ،بکشم دست تورا
و تو هم ناز کنی و به دنبال آیی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد طهماسبی عزیز سپاس دلتان شاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زيبا و خوش آهنگ بود