سه شنبه ۱۵ آبان
من ایرانی ام شعری از محمد بابایی (نامی)
از دفتر راهبه ی عاشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۰۲:۱۲ شماره ثبت ۶۸۶۶
بازدید : ۱۲۷۴ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر محمد بابایی (نامی)
آخرین اشعار ناب محمد بابایی (نامی)
|
من ایرانیم عشقم ایران من
که حب الوطن هست ایمان من
منم شیعه ، همواره این باورم
که مهدی موعود هست یاورم
بر این آسمان نور ماه رضا
بتابد سراسر ز شب تا پگاه
به شرق و به غرب و جنوب وشمال
نیابی چو ایران تو خاک کمال
نگینی بر انگشتر خاور است
خداوند بر ملتش یاور است
به هر ذره خاکش بسی گوهر است
همه جایجایش ز سیم و زر است
بود زادگاه بزرگان علم
سخن پروران و حکیمان علم
بود گلستان گل سرخ عشق
نوای خوش آوای صد مرغ عشق
معطر ز عطر گل هر شهید
شهیدی که داده پیام نوید
که همواره ایران ما زنده باد
سر افراز و پر شور و پاینده باد
این شعر رو از شوق به وطنم روز هایی که شعر کلاسیک میگفتم،(سال های اول شعر سرایی من ) نوشتم و خشنود از اینم که توانستم شعری برای وطنم بگویم . . .
فکر کنم الان لازم بود این شعر را برای وطنم بذارم
یزد 18/6/1386
محمد بابایی (نامی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.