دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )
آخرین اشعار ناب ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )
|
به قد و قامت خود گرم تابشم امشب
پر از هوای تو ، لبریز خواهشم امشب
.
چو نرمی پر پروانه و لطیفه ی صبح
حریص حس غریب نوازشم امشب
.
چنان پُرم که به شادی شبیه تر شده ام
غمم نهفته و غرق نیایشم امشب
.
به لطف و مرحمت و التفات حضرت دوست
نخوانده مسئله گنجور دانشم امشب
.
قدم به وادی حیرت زدن چه حاصل چون
ز هجر روی تو جانا بلاکشم امشب
.
ز بس که ثانیه ها مملو از پریشانی است
به شوق صبح نکو در شمارشم امشب
.
در این خیال پریشان و این گمان محال
تمام مدت شب غرق بارشم امشب
.
بیا که قبل فراق ابد به هم سازیم
به این سخن همه را در سفارشم امشب
.
نه این سخن سخن من ، حضور و تابش توست
که می زند به قلم سوز و آتشم امشب
|
|
نقدها و نظرات
|
محبت فرمودید و به لطف نظر خواندهاید پایدار باشید انشاءالله | |
|
محبت فرمودید و به لطف نظر خواندهاید پایدار باشید انشاءالله | |
|
محبت فرمودید و به لطف نظر خواندهاید پایدار باشید انشاءالله | |
|
محبت فرمودید و به لطف نظر خواندهاید پایدار باشید انشاءالله | |
|
محبت فرمودید و به لطف نظر خواندهاید پایدار باشید انشاءالله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زيبا و دلنشين بود