جمعه ۲ آذر
امید شعری از آیدین کشوری
از دفتر دلنوشته ها نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ۱۲:۰۱ شماره ثبت ۶۷۴۵۱
بازدید : ۵۴۸ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب آیدین کشوری
|
.•♫•♬•Aidin keshvari•♬•♫•.:
غم و اندوه چرا ، غصه ها بسیار است
زندگی پر خم و پیچ
ریزش برگ درختان و خزان
چه بدی ای دارد؟
یاکه سرمای زمستان مگر سخت گذشت؟
پس چرا در فکری ، پس چرا نالانی
پاشو از خواب دراز ، یه نگاهی بنداز
بنگر بر رویش ، بنگر بر بودن
به همان زمزمه ی آب که درراهی دراز میرود کوه به کوه
میرود رود به رود
یاکه سروی دلخوش ، به تماشای بهار
به گل و بلبل و عطر یاسش
یا که بنگر به دلت
به همان حس عجیب ، به همان بودن
به همان روئیدن
روئیدن نوری در قلب
به همان نور عمیق
که خدا نامیدن...
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام مرسی از نظر شما خداوند پشت و پناهتان در تمام مراحل زندگی 💝 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امیدبخش است نیمایی خوب تان مرحبا
الله نورالسموات و الارض