جمعه ۲ آذر
این کتاب شعری از هنری داودیان
از دفتر لمس ژرفا نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ۰۸:۵۰ شماره ثبت ۶۶۱۹۴
بازدید : ۴۹۳ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
با تغییراتی اساسی
اسیر گردباد کویر کابوس
مباشدم بیداری، زین خواب
سر به اسمان، زانو بر زمین
ریزد ز مشت، خاک سراب
آواره کوچه و پس کوچه
مکان همان، خانه خراب
مباشد به کنجی، بوی آشنا
کجاست، ان خلق ناب
حکایت اشکست و غم و درد
لیک نتوانم بستن، این کتاب
... هد
...................................................
ترا چه تشویش
سفر انتها دارد
هر بود و نبودی
ره به ظلمت دارد
طبل زندگی
ضرب اخر دارد
فراسوی هستی
ابهام دارد
... هد
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد عباسعلی استکی، ممنون حضورتان، دقیقاً سئوال من نیز همان است. این سئوال را از انها باید بکنید که میگن هست و دقیقاً میدانند کجاست. متاسفانه من و خیام نمیدانیم | |
|
دوست عزیز لطف کردی که امدی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آن سوی هستی کجاست؟