يکشنبه ۴ آذر
غوغای عشق شعری از مهرداد پهلوان زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ۱۹:۱۷ شماره ثبت ۶۶۰۷۵
بازدید : ۲۴۶ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مهرداد پهلوان زاده
آخرین اشعار ناب مهرداد پهلوان زاده
|
عاشق بیدل ببین با دیده غوغا می کند با نگاهی صد غزل نا گفته معنا می کند
گوشه چشمی نمایان می کند زیبا رخی لشکر عشاق را این گونه رسوا می کند
دیده عاشق اگر روشن نگشت از روی یار باز امید وصالش صبح فردا می کند
آنکه عقل و دین و دنیا را فدای عشق کرد زندگی را هم فقط با عشق سودا می کند
عاشق دنیا چه سر در آورد از کار عشق او که هستی را میان سکه پیدا می کند
پاکبازی چون که می بازد همه دار و ندار در سرش عشق قمار دیگری جا می کند
ساقی اش گفتا که دیشب توبه کردی می نخور می خورد یک جام دیگر توبه حاشا می کند
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون و سپاسگزارم در اینستاگرام هم افتخار همراهی با شما را دارم | |
|
ممنونم از لطف شما سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيباست