دوشنبه ۵ آذر
مقصد _ آرمیدن _ نیست!! شعری از مستانه دادگر (ماهور)
از دفتر شعر زیتون نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۰:۱۶ شماره ثبت ۶۴۷۳۳
بازدید : ۵۵۳ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر مستانه دادگر (ماهور)
آخرین اشعار ناب مستانه دادگر (ماهور)
|
در « تو »
سرزمینی ست
که در جویبارانش ، گلهای سرخ
برهنه و جاودانند
و پروانگان
میان شاخ و برگ سلطنت تو
و عطر آزادی سرگردان....
آنجا
کودکی ام را
به گوشواره ی بادبادکها
خواهم سپرد
تا هوس پریدن
از آن نهر دوردست
در انتهای باغ زنانگی ام را
با « تو » قسمت کنم....
مقصد آرمیدن نیست!!
مؤمن شدن به انتقام است!!
انتقام تب واژه
از قرنطینه ی کتاب
آبشار
از سکوت جنگل
و عقاب
از سایه ی زنجیرها
مقصد _ هرگز _ آرمیدن نبوده!!
تب « آیدا در آینه » ی شاملوست
که اینبار
چادر نازک مرا
خواهد سوزاند.....
ای عشق!
در تو سرزمینی ست
که فرداهایش
همیشه زنده است
بوی چرک نمی دهد
و همیشه
شعری
« آزاد » است!!
#مستانه_دادگر
#ماهور
۹۷/۱/۲۹
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سروده ای است واقعا زیبا هم در لفظ وهم در محتوا با دیدی زیبا تر به نغمه ی ماهوری میماند ارام بخش و سکر اور
چه شب خوبی است امشب برایم با خواندن این اثر زیبا خدایش اتقدر ذوق زده شدم که نزدیک بود اشتباها بنویسم سلام خانم شاملو
،کودکیم را به گوشواره ی باد بادکها خواهم سپرد،
انشاالله کودکی تان را هرگز از دست ندهید
تا همیشه شعری شاداب و چابک داشته باشید