دوشنبه ۵ آذر
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
زیباست او:الیاس امیرحسنی
ای اشک ها ای رشک ها
ای دادها بیدادها
ای نازها ای رازها
زیباست او زیباست او
من را ندارد دوست او
ای باغ ها ای راغ ها
ای روزها ای شام ها
ای خوب ها ای زشت ها
زیباست او زیباست او
من را ندارد دوست او
ای مردها نامردها
ای دردها ای زخم ها
ای خواب ها بیدارها
زیباست او زیباست او
من را ندارد دوست او
ای چشم ها ای دست ها
ای حرف ها ای لب ها
ای پیرها برناها
زیباست او زیباست او
من را ندارد دوست او
ای دشت ها ای کوه ها
ای دریا ای صحرا
ای دورها نزدیک ها
زیباست او زیباست او
من را ندارد دوست او
چون عاشق رویش شدم
مجنون پر شورش شدم
اورفت ودلگیرش شدم
زیباست او زیباست او
من را ندارد دوست او
🍃
🍃
🌺🍃🍃🍃
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زادروزتون مبارک
زیباست او زیباست او
من را ندارد دوست او
چقدر صفا و صمیمیت و زلالی در این دو سطر هست
شعر بسیار دلنشینی بود
شاد و تندرست باشید