يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
آخرین اشعار ناب عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
|
صداهای مبهم ، پچ پچ مدام
غرق در اعماق خویش
خود را حمل می کنم
چه سخت پیش می روم و چه کند
سایه ام با من غوطه می خورد
صداها در هم پیچیده
ومن با سر گیجه مدام
در آغوشم آینه ای سترگ
آینه بهتر است یا سایه ی خودم
کدام حقیقت را باز گو می کند
آینه مرا نظاره می کند
ولی چه باک که سایه ام را خود ساخته ام
سایه هرچه هست تبلور من است
واقعیت را به حقیقت ترجیح می دهم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود سپاسگزارم خانم حکیمی | |
|
عرض سلام و درود خدمت جناب کریمی بزرگوار سپاسگزارم از لطف نظر شما | |
|
ضمن عرض سلام و درود بنده نیز از اینکه اوقاتی را با شعر بنده صرف کردید سپاسگزارم حضور دوستانی چون شما و سایر بزرگواران مایه قوت قلب است | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست