چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر سهند حمزه زاده (لاندا)
آخرین اشعار ناب سهند حمزه زاده (لاندا)
|
دلم به پــــــــای تو شکست
اما هنــــــــــــــــوز به نــــــــامِته
پاییز و بــــــــرگ و خاطره
گل های یاس رو یادته ؟
تو رفتیـــــــــو امیــــــــــد من
دنبـــــــــال اون نگاهتــــــــــه
چند سال و مــاه و ثانیه
از رفتنت رو یـــــــــادته ؟
حالا که دل کنـــــدی ولی
بگو کی چشم به راهته
شب؛ُ، بارونُ و صـــاعقه
"عاشقتم "رو یــــــــادته ؟
دلــــــــــــم تو این خیابونا
دنبال چشـــــــــــــم ماهته
غرور و درد و بـــــــدرقه
اشــــــک چشامـو یادته؟
.
.
|
نقدها و نظرات
|
بسیار ممنونم، نگاه شما زیباست | |
|
متشکرم ، جناب استکی | |
|
بسیار ممنونم | |
|
با سلام ، بسیار متشکرم ، زیبا خواندید بانو | |
|
با سلام ، خیلی ممنونم، لطف کردین بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودتان