دوشنبه ۵ آذر
دنیای دگران شعری از هنری داودیان
از دفتر طنز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ۰۱:۰۶ شماره ثبت ۶۱۴۷۷
بازدید : ۶۰۴ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
شعری قدیمی، با اندک تغییر
بگذشت عمر به جفنگ
دگران، سرخوش و ملنگ
چمنشان سبز، گلشان سرخ
احاطه به دنیای رنگارنگ
رقص و پایکوبی هر سوی
به فضا، نوای نغمه و اهنگ
حیاط مفلوک خود نگرم
زمینش، خار و خس و سنگ
گشایم درب ز خود بیرون
تا کنم به دنیای دگران، درنگ
چمن، لجن سبز، گل مصنوعی
بگرفته باغ، مه افیون و بنگ
نباشد کس، ان کس که هست
به هر قدم کنند عوض، رنگ
نغمه و ترانه، ناله و شیون
رقصشان همانا، ستیز و جنگ
سراسیمه، درب بر خود بندم
به حیاط، خار و خس و سنگ
توبه، نکنم دگر، درون خویش
با برون دگران، هماهنگ
... هد
|
|
نقدها و نظرات
|
عالی دوست من | |
|
استاد همایون فتاح، ممنون کلام خوبتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.