چهارشنبه ۱۶ آبان
اما تو میخندی شعری از هادی ندافی پور
از دفتر غزل ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ۲۰:۱۵ شماره ثبت ۶۰۸۹۱
بازدید : ۷۵۹ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب هادی ندافی پور
|
با اینکه در اوج غمی اما تو می خندی
صبح و شبت در ماتمی اما تو می خندی
مانند یک گل در کویری بی علف هستی
تنهایی و بی همدمی اما تو می خندی
مثل طنابی پیچ خورده در خودت هستی
حتی اگر هم درهمی اما تو می خندی
در بازی شطرنج و در دنیای خود گیری
کیشی و مات عالمی اما تو می خندی
صد ریشتر غم در دلت داری و می دانی
ویران تر از شهر بمی اما تو می خندی؟
عمری طبیب زخم مردم بوده ای اما
حالا خودت بی مرهمی اما تو می خندی
شعری سرودم دیدم از چشمان غمگینت
باریده ِ. باران کمی ... اما تو میخندی
#هادی_ندافی_پور
#شعر#اما_تو_میخندی#غم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست