سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر راضیه شمس الواعظین(خاکسترینه)
آخرین اشعار ناب راضیه شمس الواعظین(خاکسترینه)
|
خاکستری و حزن آلود
در امتداد ته نشین دقایق تلخ
ره سپار خاطره ی حنجره ی خموش ام
****
در امتداد خیره گی ها
مات می مانم
اشک غلتان می شود
به تصویر مبهم سایه ی مردی
در میان ازدحامی از ک.ت.ا.ب
****
در امتداد خیره گی ها
دست می سایم بر ریشه ی پیر درخت عریان تنهایی
حضورش سهمی ست
در برهوت بی سبزینه گی دستان ام!
جدالی ست نبودن ات
با حس سرخوش خواستن ات
****
در امتداد کنکاش لحظه های پرتپش
حضوری ست در پس مردمکان مغموم ام
بزرگ...بزرگ...شاید بتوان به آغوش ات کشید
در ابعاد کوچک صفحه ی خانه ات
.
.
فریاد می شوم
می بارم
بر تن واژگان مکرر
در هیاهوی اشک های عریان
****
در انتهای خیره گی ها
چو پرنده ی بی بال و پر
در چرخش قفس
می تپم
****
در انتهای خیره گی ها
نگاه بودن ام را
تاب چشمان پر مهرت نیست
****
و من ناباورانه
می نوازم روح را
به تار زخمه های پر ز تهی دستان ات
در بهت آغوش ام
در پرسه های هبوط نفس های ام
در گریز خلسه گی ها
****
در امتداد خیره گی ها
می یابم
خود را در خلوتی ساکت از فقر کلام
معلق و بی انتها
14/اسفند/90
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.