چهارشنبه ۱۶ آبان
چتر شعری از سهند حمزه زاده (لاندا)
از دفتر تقاص نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ۲۳:۴۲ شماره ثبت ۶۰۴۸۰
بازدید : ۵۷۳ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر سهند حمزه زاده (لاندا)
آخرین اشعار ناب سهند حمزه زاده (لاندا)
|
من اینقدر روت حســـــــــــــاســــــــم
میشکَنم ، غرور به احساســـــــــــم
ولی، فقـــــــط بــــــــــــــــــــــــــرای تــــــــو
تا، نگی، سنگ بوده اِبــــــــــــــــــرازم
.
.
من این قـــــــــــدر روت حسـاسـم
میخوام فقط سهمه مـن باشـی
نمیخوام که دیـــــــــــــــــــــگه زوری
یه روز توی دلـــــــــــــــــــــــم جاشی
.
.
من اینقـــــدر روت حساســــــــــم
که میخوام هم مَسیرت شــــم
اگه قلبـــــــــت شد ،زِنـــــــــــــدون،
تا ابد، بـــاز ، اَسیـــــــــرت شـــــم
.
.
من اینــقدر روت حســــــــاسم
که بی معــنی شده دنـیــــــــــام
ولی تــو عالــــــــــمی بـــــــــــودی
که ، تصّــور هم ، نکرد رویام
.
.
من اینقدر روت حساســــــــــم
اگه پِلکــــــــــــات شــــــه بارونـی
خودم چتر نگاهـــــــــت میشم
با این که قـــــــــــدر نمیـــــدونی
.
.
.
سهند_لاندا
|
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم ، دوست عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.