چهارشنبه ۳۰ آبان
|
آخرین اشعار ناب فرشید خیرآبادی
|
خواب
شیشه
آنطرف تَرک
باران
ناودان
شُرشُرِ خیسِ ترانه
خاکِ نم خورده، خیس
*
قاب پنجره
آرامشِ خانه
خیالِ نابِگاهِ نیمه شب
**
طعمِ تلخِ سالِ پیش
بَر مزاجم خوش نیامد دِل بَستِگیش
**
حسِ شیشه
یادبود های تگرگ
گه تُند وُ گه تند
تَرک
*
میدَود رویِ خط
قابِ خاطره
که بدان شیشه انداختهاند
وهوای دَمدَمی
همچو دخترک
گیربِکَردَست به بندِ دلَکَم
*
نگاه
برگ
تگرگ
تلنگرِ شبانه
شادیِ بیگُمانِه
گونیِ آن خاطره
باز ...
مزهیِ گَسِ حادثه
**
دست نمیدارد زِ سَرِ کوچه
دست نمیدارد زِ سَرِ کومه
دست نمیدارد زِ سَرِ دل
باران
وُ
نَم
وُ
خاطره
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم بانو. | |
|
سپاس گزارم | |
|
درود بر بانوی گرامی. مرسی از محبت شما | |
|
درود. بسیار متشکرم. لطف شما مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.