جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب مهلا اهورایی
|
بر گهای داغ دیده
آفتاب بی ملا حظه می سوزاند
کسی نیست شب را بیاورد ....؟
یا کمی نسیم ،قطره ای باران .. ...؟
بر گ نمی تواند راه برود ......
♧♧♧♧♧♧♧
مادرِ تنهایی
مرا زاده
سا لهاست
در زاد روز
زاده شدنِ تنهاییم
جشنِ مرگ و رفتن می گیرم ....
♡◇♡◇♡◇♡◇♡◇♡
تو تون زند گی را در پیپ نا چاری
ریختیم و دود کردیم
و رویِ صندلیِ گهواره یی ، آرام ساختیم خود را
مهلا _ اهورایی
۹۶/۴/۱۵
تخلص
م
لا
ح
ت
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام هزاران سپاس پاینده باشید 🌻🌻🌻🌻 | |
|
سلام جناب سیاوش سپاس از حضور گرمتان 🌻🌻🌻🌻🌻 | |
|
سلام و هزاران سپاس پاینده باشید 🌻🌻🌻🌻 | |
|
سلام هزاران سپاس جناب امید پاینده باشید 🌻🌻🌻🌻🌻 | |
|
سلام و هزاران سپاس پاینده باشید 🌷⚘🌷⚘🌷⚘🌷⚘ | |
|
سلام و سپاس جناب رها پاینده باشید 🌷⚘🌷⚘🌷⚘🌷 | |
|
سلام و سپاس پاینده باشید 🌻🌷🌻🌷🌻🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا ست