جمعه ۲ آذر
انصاف شعری از حسین حسن پور
از دفتر تک بیتی نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۱۰ شماره ثبت ۵۶۷۰۱
بازدید : ۶۸۴ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب حسین حسن پور
|
آن اشک که از بغض دلم ریخت به پایت
انصاف نکردی ، تو به آن شانه ندادی ..!!
حسین حسن پور
|
نقدها و نظرات
|
گرامی استاد جناب آقای عباسعلی استکی(چشمه)
هزاران درود بر نگاه شما ... | |
|
سرکار خانم زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
درود متقابل .... خاکم
سپاسگزارم | |
|
جناب آقای ابوالفضل رمضانی (ا تنها) دوست عزیز
سلام
خاکم .... | |
|
جناب آقای حمید رفیعی راد (کوروش راد) دوست شفیق
ممنون از همراهی سبز شما ... | |
|
جناب آقای سینا دژآگه
عالییییی خوانده اید قدردان مهرتانم .... | |
|
جناب آقای ابوالحسن انصاری (الف رها) استاد گرامی
از شاگرد نوازی شمابسیار خرسندم .... | |
|
جناب آقای علی رفیعی وردنجانی (پریش) دوست محجوب من
افتخار حقیر همیشه به داشتن دوستانی چون شماست . مانا باشید و پویا .... | |
|
سرکار خانم بهارک ( دختر پائیز )
حضور سبز شما را مغتنم میشمارم . ممنون از این که هستید سبز باشید و روشن .... | |
|
جناب آقای مجنون ملایری
زیباتر حضور شماست
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.