يکشنبه ۴ آذر
تلاش شعری از محمد صباغ (ممد کاج)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۴۴ شماره ثبت ۵۶۵۶۰
بازدید : ۵۸۰ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محمد صباغ (ممد کاج)
آخرین اشعار ناب محمد صباغ (ممد کاج)
|
عزیزم تا به اکنون ، در دل تو جا نکردم من
که تو رفتی ، ولی عشقم به تو ، القا نکردم من
به رغم سخت گیری ، داعش آمد داخل مجلس
که من کوشیدم و رَه بر دلت پیدا نکردم من
نه خال هندویان داری ، ولی بردی دل من را
که جانم بذل تو کردم ، بخارا را نکردم من
کمالاتت مرا وادار بر این شعر گویی کرد
اگر دقت نمایی مدح تو بیجا نکردم من
ز درد دوریت با هر که گفتم ذره اش بوده
تمام درد و رنجم بر کسی افشا نکردم من
رسیده ماه خرداد و زمان امتحاناتش
شب اش حتی که لای جزوه ام را وا نکردم من
«ممد کاج»ماه مهمانیست توسل کن وَ حاجت گیر
نگو کاری به غیر از این توسل ها نکردم من
96/03/22
#ممد_کاج
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنونم از همراهی و لطف بی کرانتون | |
|
سلام ممنون از همراهی و لطف بی کرانتان | |
|
سلام ممنون از همراهی و لطف بی کرانتان | |
|
سلام از اینکه دیر به پیامتان جواب میدهم دلیل بر این نیست که از انتقاد زیبای شما ناراحت شدم ، بلکه الان پیام را دیدم واقعیت من خیلی تازه کار هستم و وقتی اشخاصی مانند شما بر من انتقاد میکنند درس یاد میگیرم و امید وارم شاگرد خوبی بوده و روزی درسم را خوب پس بدهم و باز از نظر لطفتان بی نهایت سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود