جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب محمد ساکی
|
تقدیم ایران و ایرانیان
با احترام:
موریم و سوی ملک سلیمان نمی رویم
سیریم و پای سفرۀ شاهان نمی رویم
باشد سرای ما دل یاران مهر ورز
با پای خویش از دل ایشان نمی رویم
در کوی مهر ساده و آسان نداده اند
منزل به ما لذا دگر از آن نمی رویم
بر عهد خویش ثابت و محکم تمام عمر
هستیم و هرگز از سر پیمان نمی رویم
حتی اگر تمام جهان است پر ز چاه
در چاه با حمایت شیطان نمی رویم
همچون تگرگ بارد اگر ز آسمان شرار
با چتر زیر شعلۀ باران نمی رویم
آهن اگر بسادگی از کوره در برفت
ما عاشقیم لا اقل آسان نمی رویم
با عشق تا هر آنچه خدا گفته ساده است
بی دوست تا ورودی رضوان نمی رویم
شاید کلام ما به نظر کفر آمده است
امّا بدان ز حلقۀ ایمان نمی رویم
حتی اگر تمام جهان هم شود بهشت
هرگز برون ز پرچم ایران نمی رویم
کوچکتان: محمد ساکی ۱۸/خرداد/۱۳۹۶
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد خیلی ممنونم از لطف و حضورتون | |
|
سلام و درود استاد خیلی ممنونم از لطف و حضورتون محتاجیم به دعاتون چشم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.