چهارشنبه ۳۰ آبان
چشمان تو شعری از سید اکبر کرباسی
از دفتر ستاره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ۲۱:۱۲ شماره ثبت ۵۵۱۵۸
بازدید : ۴۶۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سید اکبر کرباسی
آخرین اشعار ناب سید اکبر کرباسی
|
می شود در آبی چشمان تو پرواز کرد
بالهای آرزو را در نگاهت باز کرد
می شود با نور چشمانت طلوع صبح شد
زندگی را بار دیگر با نشاط آغاز کرد
می شود دریا شد و با دست های آسمان
موج های یک کویر تشنه را هم ناز کرد
می شود خندید همچون نسترن در باغ گل
تا طلسم بسته ی بخت سیه را باز کرد
می شود رقصید چون برگ درختان چنار
آنچنان رقصی که دست آن گل طناز کرد
می شود از عشق گفت و می شود از عشق خواند
زین دل شوریده آه سینه را آواز کرد
می شود در اشک چشمم زورقی از غم نشاند
دل نمی داند چه باید در فراقت ساز کرد
ای " ستاره " با سحر از راز های من مگو
سو سو ی چشمت حکایتها به رمز وراز کرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.