چهارشنبه ۳۰ آبان
|
دفاتر شعر طاهره اباذری هریس
آخرین اشعار ناب طاهره اباذری هریس
|
رفـتـی و هــمــراه تــو دارد مــی رود تــبــریــز!
بــعــد تـو مـی سـوزم عـزیـزم در تـبـی یـکریــز
ایــن شـهر تـا رفـتـی بـهـارش گـم شـد و دیـگـر...
هـر چـارفــصـلــش بـی تو شد پـاائیز در پـاائیز!
گـــشـتــم بـه دنــبـال نــشــانــت در دلِ شــهــرِ...
شـیــراز و بــوشـهـر و قـم و آبــاده و مـهـریــز!!!
امــا بــه قـــرآن نـیـسـت حـتـی ردپـایـت هـــم...
درشـــهــرهــــای بـی تـو از انـدوه و غـم لــبریز!
بعد تو من هم گم شدم، ویران شدم بـی رحم!
مـن کـه خراسان بـودم و تو بی گـمان چنـگیـز
درگـیر آشـوب و تــنـاقــض گـشــتـه اشـعـــارم
بـیزارم از تـو از خودم، این حس وهـم انـگیـز
از قــهـقـهـه تا هـای هــایـم راه دوری نــیـسـت
سـردرگــمـم مـابـیـن گـریـه، خـنـده های ریــز!
رفـــتــی و دارد بــا تــو دنـیـا مـی رود انـگــار...
رفــتـــی و هـمـراه تـو دارد مـی رود تــبـریــز!
#طاهره_اباذری_هریس
#جدید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس
میلاد مولایمان مبارک