شنبه ۳ آذر
پنجره عكس شعری از علیمحمد پناهی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ۲۰:۴۱ شماره ثبت ۵۲۸۱۸
بازدید : ۳۰۷ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب علیمحمد پناهی
|
جانا؛ اگر زپنجره ي عكس ، اين همه
جادوي چشم هاي تو ، غوغا بپا كند
پس ، چهره گر برون كني از پرده بي حجاب
آتشفشان چشم تو ديگر چه ها كند؟
روزي مرا ز مهر مگر ميهمان كني
باور نميكنم بشود!... نه!... خدا كند...
"تا كي در انتظار قيامت توان نشست؟"
چشمت مگر هزار قيامت بپا كند
.
.
.
او منتظر كه دل بكشاند بدام خويش
من منتظر كه زلف چليپا رها كند...
عليمحمد پناهي
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم بانو پاینده باشید | |
|
سپاسگزارم موفق و سربلند باشید | |
|
ممنون از لطف شما برقرار باشید | |
|
ممنون از نگاه زیبای شما پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیارزیبا بود
احسنت