مدتی قبل این سروده تقدیم بانوی عزیزمان خانم عجم گردید که بی مناسبت ندیدم با اجازه
ایشان وبا افتخار تقدیم یاران شعر ناب نمایم ...
با آرزوی سرفرازی و عمر با عزت همگی دوستان ...
...............................................................................................................
شعر ناب با تو کوک میشود
شور انگیز و نغمه پرداز
شعر ناب با تو مترّنم است
در ماهور و شور و آواز ...
مثل ِ بنان و الهه ی نازَش
که به شعر نابِـمان : الهه ی نازی ، نازنین ...
طنین صدایت ، رساتر باد ،
از چهل ستون تا طاق بستان
از پاسارگاد تا بیستون
از آبیدر تا دالاهو ...
با عابران خسته در کنار کارون
و همکلام با افسردگان حاشیه زاینده رود
با ناشناسی غمگین در برج میلاد
با ترنم سروده هایت
همراه با غزل های حافظ و شاخ نباتش
با شهریار و شاملو ...
همیشه بمان با ما
همواره بگو بلند
بخوان رسا و مستمر
بخند همیشه و از تَـه دل
که تو :
کلید گلواژه های شعر نابی
بانوی واژه ها :
بانو عجم ...
..........................................................
اصفهان ... منصور شاهنگیان