جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر پوریا باقرزاده (پور آریا)
آخرین اشعار ناب پوریا باقرزاده (پور آریا)
|
- یاد آن روزا بخیر
یاد روزی که کنارت بودهام
یاد تنها گشتنِ تنها شدن
یاد آن وقتی که در فکر صدایت بوده ام
- یاد عشق
یاد یاد آوردن پروانه ها
یاد با هم بودنِ در گرد شمع
یاد آن لحظه که در کنج نگاهت بودهام
- یاد شعرِ مکتب و زیر و زِبَر
ترکه ای از جنس حس
که ندارم یادشان
چون که هر آنی ، به یاد خنده هایت بودهام
- یاد لبخند رفیقان قدیم
جمعه هایی که بشد در خاطرات
با صدای دلنشینت پرطنین
یاد آن روزی که فانوس و چراغت بودهام
- یاد رفتن ها به سوی مدرسه
برگه روی میز آوردن برای امتحان
یاد افسوسی که از اعماق قلبم پر کشید
جملگی را در حریم بارگاهت بودهام
- یاد حسرت خوردن و یاد آوری
یاد کوته بودن افسانه ها
یاد جای خالیت در قلب سرد
یاد شب هایی که یادت بودهام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
تیام تسلیت