چهارشنبه ۱۶ آبان
اعتراض دارم آقای قاضی شعری از میدیا حسینی
از دفتر حال دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۳۶ شماره ثبت ۵۱۵۱۲
بازدید : ۴۶۲ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب میدیا حسینی
|
اعتراض دارم آقای قاضی
من قاتل نیستم
اعدامم نکنید
بزارید حرفم را
بزنم
دکتری که
نمیداند
لمس کردن
گونه ها
دست انداختن در
گیسوان
چشم بسته بوسیدن یار
و
قدم زدن های باهمی
دیگر نیست
و تاوانش را
چشمان خونینم میدهد
و او
به من میگوید
حساسیت فصلیست
تاوانش چیست؟
جرم کداممان سنگین تر است؟
منی که یک آدم سنگی را کشتم
یا اویی که دردم را نداسنت؟
قاضی جوابم داد
تو قاتل نیستی
یارت قاتل است و بس
گفتمش هرچه گفتم دروغ بود
من با دکتر مشکل شخصی داشتم
چه دروغی ...
سید میدیا حسینی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.