جمعه ۲۵ آبان
نیره زار شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر یادها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ۲۰:۱۰ شماره ثبت ۵۰۶۹
بازدید : ۹۴۰ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
دریا بــه دوش مـومنان معــراج میرفت
کوهی ز دوش شـــیعیان تاراج میرفت
از هـر طرف امواج نیزه همچـو باران
بر نعش سبط مــصطفی مواج میرفت
ای مسلمان عامل وحدت بود دین نبی
پس چرا بعد از نبی وحدت نشد حتی شبی
اولین شب در سقیفه بهر دین شورا زدند
اولین اجر رسالت سیلی زهرا زدند
شوری که ز تو در آسمان است
بر جمع زمینیان نهان است
از پرده عجب خلق عالم
تا روز قیامت این فغان است
ای کاش نبی سفر نمی کرد
سر بسته چرا سخن عیان است
زان لحظه که خاتم از میان رفت
فرصت طلبی رهش عیان است
آن عهد که در غدیر بستیم
بشکسته به دست ناکسان است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.