شنبه ۳ آذر
دست بردارید شعری از سمیراعزیزی
از دفتر حسرتکده نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۱۶ شماره ثبت ۴۹۱۹۱
بازدید : ۳۷۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سمیراعزیزی
|
دست بردارید از این دار
در سرزمین من ماه نمی ماند پشت ابرهای تار
دست بردارید از این دار
بردارید چشم ها را با دست های سایه بردار
مرا چگونه به دیدار
کمی خواب می خواهد این چشم های بیدار
دست بردارید ازاین دار br />
در سرزمین من خورشید نمی ماند نیمه شب بیدار
دست بردارید از این دارو
علف بکارید در دل تلف شده ی خار
نفس بگیرید از خون وخار
که زمین برای رویش سبزه زار دانه می خواهد و خاک خون خار
مرا رها کنید با این دار
مرا پاک کنید با حرف های خاک
کمی آب می خواهم از یار
حرف های خشکم از گلویم پایین نمی روند بدون آب
باید حرف هایم را تکان دهم ،تر کنم از جرعه ی آفتاب
دست بردارید از این دار
بردارید دست های بردار و
مرا رها کنید در این لحظه که می گیرد آفتاب
سمیراعزیزی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.